Компресор WA-2A
Компресор WA-2A
Завдяки лампам Tung-Sol і Electro-Harmonix, подвійним трансформаторів CineMag і оптоячейке Kenetek, девайс пропонує плавне, тепле стиснення, ідеальне для вокалу, баса, гітар, ударних і паралельних міксів. Його дискретний шлях проходження звуку закінчується симетричними XLR і 1/4 "TRS вхідними та вихідними роз'ємами і забезпечує високий вихід сигналу з мінімальним рівнем шуму.
У вас є можливість використовувати режим стиснення для помірного пікового ослаблення або переключитися в режим обмеження для більш агресивного зменшення посилення. Операція проста і ефективна завдяки регульованим елементам управління і піковим зниженням, а задня панель «Pre-Emphasis» служить для регулювання тембру бічного ланцюга. Великий вимірник гучності дозволяє легко переглядати зниження посилення або рівень вихідного сигналу і може бути відкалібрований за допомогою спеціального потенціометра. На додаток до всього перерахованого вище, інтерфейс підтримує стереофоническое з'єднання з другим таким же за допомогою 1/4 "TRS-кабелю.
Характеристики:
- тип: ламповий компресор;
- кількість каналів: 1;
- частотна характеристика: від 15 Гц до 20 кГц;
- входи: 1 x XLR, 1 x 1/4 ";
- виходи: 1 х XLR, 1 х 1/4 ";
- з'єднувальний роз'єм: 1 x 1/4 "TRS Female;
- вхідний опір: 600 Ом;
- вихідний опір: 600 Ом;
- максимальний вхідний рівень: +16 дБ;
- час атаки: 10 мс;
- повний випуск: від 500 мс до 5 с;
- максимальний вихідний рівень: +16 дБ (+10 дБ Номінальний);
- зниження посилення: до -40 дБ (± 3 дБ);
- спотворення (THD): <0,1% при ± 10 дБм;
- шум: -74 дБ;
- запобіжник: 250 В, 1 А, швидкодіючий запобіжник;
- необхідну напругу: 115/230 В змінного струму, 50/60 Гц;
- місце в стійці: 2U;
- колір: чорно-сріблястий;
- розміри: 48,3 х 8,9 х 17,8 см;
- вага: 5,4 кг.
Тип: | Компресор |
Кількість входів: | 1 |
Кількість виходів: | 1 |
Кількість каналів: | 1 |
Колір: | Сірий |
Гарантія: | 12 місяців |
Країна виробник: | США |
-
23.04.2021
У наш час на ринку професійної звукової техніки багато різного устаткування. І коли нам необхідно придбати якийсь обладнання ми губимося в розмаїтті всього того що може нам сьогодні запропонувати ринок. Для того щоб Ви змогли зробити свій вибір більш легким в пошуку професійного звукового акустичного обладнання ми написали цю статтю. У статті ви познайомитеся з найбільш поширеними акустичними системами, з їх застосуванням для конкретно поставлених завдань, а також з деякими особливостями по налаштуванню акустичних систем за допомогою звукових процесорів.
-
28.04.2016
Практично все, що нам доводиться чути з телевізорів, на радіо, музика, реклама або банальний репортаж - це робота звукорежисерів. Але. Те, що ми чуємо - це вже кінцевий результат роботи, так би мовити, вершина айсберга. Але не всім извесно, що за цим стоїть багато знань, роботи і часу (від декількох годин до декількох днів і тижнів). Левова частка успіху залежить від студійного обладнання та вміння ним користуватися. Саме про принципи звукозапису і необхідного для цього обладнання піде мова далі.