Інтернет магазин LuxproУмови обміну та повернення товару

Умови обміну та повернення товару

Умови обміну та повернення товару

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути або обміняти товари, придбані в мережі магазинів LuxPRO, за умови виконання всіх норм передбачених Законом.

Умови обміну / повернення товару належної якості
 
Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:
 
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.
 
Споживач (термін вживається в такому значенні согл. Статті 1. п.22 Закону України «Про захист прав споживачів») - фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, не пов'язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків найманого працівника.
 
Обмін або повернення товару належної якості провадиться:
 
Якщо він не використовувався;
Якщо збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
На підставі розрахункового документа, виданого споживачеві разом з проданим товаром.
 
Роз'яснення:
 
Товарний вигляд: Новий товар реалізується з заводськими захисними плівками, це є одним з факторів визначення товарного вигляду. Розкрита зарядка, гарнітура, будь-які проводки і батарея закриті захисними плівками. Покупець повинен пам'ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки можна! Також мають бути відсутні потертості і подряпини на виробі.
 
Чи не використовувався: Вся електроніка поставляється з програмним забезпеченням за замовчуванням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні, може авторизований сервісний центр або менеджер з прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм, змін в настройках, сліди використання магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.
 
Пломби, ярлики і розрахункові документи: Також цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви втратили якийсь документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товар - ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи необхідно надавати оригінал чека та гарантійного талона для повернення коштів.
 
Аксесуари: поверненню підлягають тільки НЕ розпакувати аксесуари. Якщо є сліди розтину аксесуара і спроби вторинної запаковування - товар повернути неможливо.
 
Коли ж можна їх повернути? Можна відмовитися від покупки, перевіривши його перед продажем.
 
Умови обміну / повернення товару неналежної якості
 
Стаття 8. Згідно Закону України «Про захист прав споживачів»:
 
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк.
 
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.