Гостьова книга - відгуки та пропозиції по роботі магазину
Часті питання, що ставляться, відгуки по роботі з компанією. Пишіть - відповімо!
Даний розділ дозволяє нашим клієнтам залишати свої відгуки, побажання, зауваження, короткі замітки, питання адресовані персоналу компанії LuxPRO™- АРТ КАПІТАЛ ГРУП а також всім відвідувачам сайту. Ми хочемо стати максимально зручними для Вас.
Напишіть свої відгуки та рекомендації щодо поліпшення сервісу компанії і це допоможе стати нам ще краще!
Відповідь адміністрації магазину: Дякуємо! |
Відповідь адміністрації магазину: Дякуємо! |
Відповідь адміністрації магазину: Володимире, без проблем. Пропозицію підготуємо та надішлемо на вашу ел.пошту. |
Відповідь адміністрації магазину: Отримали на пошту Ваше звернення, передали фото ніжок кейсу постачальнику даної продукції, але враховуючи що кейс має пошкодження наврядчи вони зможуть прийняти його назад. Ми зі свого боку як магазин зробили все, щоб Ви були задоволені покупкою, зробили Вам знижку, безкоштовну доставку новою поштою, ретельно запакували товар і застрахували його на повну вартість (за що ми ще переплачуємо при відправці), а також відправили Вам СМС з номером ТТН в якому було вказано "ОБОВ'ЯЗКОВО ПЕРЕВІРЯЙТЕ ТОВАР ПРИ ОТРИМАННІ" (можете перевірити в своєму телефоні).
Ви зі свого боку, як покупець, НЕ ВИКОНАЛИ своїх обов'язків і не перевірили товар при отриманні, а тепер переносите свою безвідповідальність на магазин. Якщо товар неналежної якості чи має пошкодження Ви згідно "закону прав споживачів" маєте право не забирати товар на відділенні і відмовитись від нього, ми в свою чергу отримаємо його назад і повернемо кошти, якщо товар має механічні пошкодження то вже будемо складати претензію на новій пошті на компенсацію за пошкодження.
Тепер коли товар пошкоджений Ви чомусь не телефонуєте на Нову пошту, щоб з них отримати повну компенсацію, тому що знаєте, що в даній ситуації Ви не праві і товар забраний без перевірки і вимагати з них тепер щось Ви не маєте права, а переносите всю відповідальність на нас і ще погрожуєте нам в листі...
Ми без проблем приймаємо на повернення товари згідно закону прав споживачів, але пошкоджений товар не підлягає поверненню згідно закону. І ми постійно зтикаємось з непрофесіоналізмом Нової пошти, які регулярно псують наші товари при транспортуванні, через це робимо все щоб цьому запобігти (попереджаємо клієнтів, страхуємо на повну вартість, доупаковуємо), але ми не можемо ніяк вплинути на клієнтів які бездумно забирають товар без перевірки, а потім погрозами та шантажем вимагають з нас повернення чи компенсації! |
Відповідь адміністрації магазину: Ні |
Відповідь адміністрації магазину: Дякуємо! |
Відповідь адміністрації магазину: Так |
Відповідь адміністрації магазину: Доброго дня.
Рекомендуємо звернутись безпосередньо до відділу сервісу:
Інсталляційно-сервісний центр: тел: +38(044) 221-11-48; (067)247-79-48; (093) 853-97-48; +38(095) 714-32-48. |
Відповідь адміністрації магазину: Доброго дня, Вікторе. Маємо популярну модель караоке, що за останній рік себе дуже добре зарекомендувала: https://luxpro.ua/ua/p68464-karaoke_karaoke_box |
Відповідь адміністрації магазину: В продажі є. Попередньо необхідно узгодити модель та перемістити товар з віддаленого складу. |
Відповідь адміністрації магазину: Не має різниці, гітара для початківця, чи для проесіонала. Головне - хороший інструмент, щоб тримав стрій і не був схильним до розсихання. |
Відповідь адміністрації магазину: В даному питанні зможемо допомогти. Але необхідно знати кілька критеріїв: розмір приміщення, орієнтовний бюджет (якщо закладений)., форма розрахунку. З Вами зв'яжеться додатково наш відділ продажів. |
Відповідь адміністрації магазину: НЕМАЄ В НАЯВНОСТІ |
Відповідь адміністрації магазину: Розгляньте такий варіант
https://luxpro.ua/p1662-dinamik_syp5-5 |
Відповідь адміністрації магазину: Наберіть наш сервіс
+38(044) 221-11-48; (067)247-79-48; (093) 853-97-48; +38(095) 714-32-48.
|
Відповідь адміністрації магазину: Доброго дня! Так. Різниця в кольорі |
Відповідь адміністрації магазину: Розгляньте варіант
https://luxpro.ua/ua/p63590-diskokulya_led_prilad_pr-lb03r |
Відповідь адміністрації магазину: Доброго дня! Так працюємо. |
Відповідь адміністрації магазину: Так |
Відповідь адміністрації магазину: Доброго дня! дякуємо) |
Про нас
Як ми працюємо