Гостьова книга - відгуки та пропозиції по роботі магазину

Часті питання, що ставляться, відгуки по роботі з компанією. Пишіть - відповімо!

Даний розділ дозволяє нашим клієнтам залишати свої відгуки, побажання, зауваження, короткі замітки, питання адресовані персоналу компанії LuxPRO™- АРТ КАПІТАЛ ГРУП а також всім відвідувачам сайту. Ми хочемо стати максимально зручними для Вас.

Напишіть свої відгуки та рекомендації щодо поліпшення сервісу компанії і це допоможе стати нам ще краще!

гірше краще
  • 5
  • 03.04.2022
  • Михайло
Хороший асортимент та приємний прайс. Відправили швидко і без проблем. Жодних нарікань
Відповідь адміністрації магазину: Дякуємо!
  • 5
  • 15.02.2022
  • Петро
Зручне кріпленн
Відповідь адміністрації магазину: Дякуємо!
  • 5
  • 11.02.2022
  • Володимир
Для нового магазину площею 50кв., нам потрібна якісна акустична система у складі підсилювач, сабвуфер, 4 динаміки на стелю (колір чорний). Розрахунок безготівковий. Можете зробити комерційну пропозицію? Також вкажіть габаритні розміри, щоб ми могли орієнтуватись, куди нам покласти підсилювач та сабвуфер.
Відповідь адміністрації магазину: Володимире, без проблем. Пропозицію підготуємо та надішлемо на вашу ел.пошту.
  • 5
  • 10.02.2022
  • Пашинный Виктор Васильевич
Относись к людям так,как бы ты хотел чтобы и они относились к тебе. Я уверен в вашей компании много таких тоже. Но и есть контингент, который без стыда и совести воспользуйся случаем обмануть. Где-то в цепочке вашей логистики так именно и произошло. Я получил кейс для гитары с трещиной возле одной из четырёх опорных точек. Сбрасывая со счетов, что эти точки ржавые со следами использования, ключ от замка также отсутствует. И вот тут начинается братская взаимовыручка и поддержка: мы всей компанией паковали и проверяли товар... и тд. Это все Новая Почта,а вы не проверили... Думаю, дальше всем понятно. Кстати, упаковано было в такой каркас,что повредить реально не возможно. Есть время получения и фото обнаруженного повреждения. Я желаю удачи вам всем. Через несколько месяцев неудач и огорчений вы вспомните клиента заказа ЛМ 000000269
Відповідь адміністрації магазину: Отримали на пошту Ваше звернення, передали фото ніжок кейсу постачальнику даної продукції, але враховуючи що кейс має пошкодження наврядчи вони зможуть прийняти його назад. Ми зі свого боку як магазин зробили все, щоб Ви були задоволені покупкою, зробили Вам знижку, безкоштовну доставку новою поштою, ретельно запакували товар і застрахували його на повну вартість (за що ми ще переплачуємо при відправці), а також відправили Вам СМС з номером ТТН в якому було вказано "ОБОВ'ЯЗКОВО ПЕРЕВІРЯЙТЕ ТОВАР ПРИ ОТРИМАННІ" (можете перевірити в своєму телефоні). Ви зі свого боку, як покупець, НЕ ВИКОНАЛИ своїх обов'язків і не перевірили товар при отриманні, а тепер переносите свою безвідповідальність на магазин. Якщо товар неналежної якості чи має пошкодження Ви згідно "закону прав споживачів" маєте право не забирати товар на відділенні і відмовитись від нього, ми в свою чергу отримаємо його назад і повернемо кошти, якщо товар має механічні пошкодження то вже будемо складати претензію на новій пошті на компенсацію за пошкодження. Тепер коли товар пошкоджений Ви чомусь не телефонуєте на Нову пошту, щоб з них отримати повну компенсацію, тому що знаєте, що в даній ситуації Ви не праві і товар забраний без перевірки і вимагати з них тепер щось Ви не маєте права, а переносите всю відповідальність на нас і ще погрожуєте нам в листі... Ми без проблем приймаємо на повернення товари згідно закону прав споживачів, але пошкоджений товар не підлягає поверненню згідно закону. І ми постійно зтикаємось з непрофесіоналізмом Нової пошти, які регулярно псують наші товари при транспортуванні, через це робимо все щоб цьому запобігти (попереджаємо клієнтів, страхуємо на повну вартість, доупаковуємо), але ми не можемо ніяк вплинути на клієнтів які бездумно забирають товар без перевірки, а потім погрозами та шантажем вимагають з нас повернення чи компенсації!
  • 5
  • 05.02.2022
  • Людмила
Вітаю. Чи є у вас барабани тайко? Дякую
Відповідь адміністрації магазину: Ні
  • 5
  • 02.02.2022
  • Илья
Все отлично.
Відповідь адміністрації магазину: Дякуємо!
  • 5
  • 01.02.2022
  • Міша
Амбюшури до sony mdr-rf865r у вас можливо купити ???
Відповідь адміністрації магазину: Так
  • 5
  • 28.01.2022
  • Денис
скажите пожалуйста, какой кабель подойдет на замену для наушников audiotechnika m50x, интересует кабель без разъемов
Відповідь адміністрації магазину: Доброго дня. Рекомендуємо звернутись безпосередньо до відділу сервісу: Інсталляційно-сервісний центр: тел: +38(044) 221-11-48; (067)247-79-48; (093) 853-97-48; +38(095) 714-32-48.
  • 5
  • 25.01.2022
  • Виктор
Добрый день, какую караоке систему компактную но с хорошим звуком и качеством и широким выбором песен рекомендуете для дома Спасибо
Відповідь адміністрації магазину:

Доброго дня, Вікторе. Маємо популярну модель караоке, що за останній рік себе дуже добре зарекомендувала: https://luxpro.ua/ua/p68464-karaoke_karaoke_box

  • 5
  • 21.01.2022
  • Сергей
У вас есть глюкофоны в наличии? Думаю ребенку на НГ подарить, работаю тоже в БЦ Лагода, мог бы подойти на днях.
Відповідь адміністрації магазину: В продажі є. Попередньо необхідно узгодити модель та перемістити товар з віддаленого складу.
  • 5
  • 21.01.2022
  • Юрий Морозов
Добрый день.Столько выбора много. Для новичка какая лучше гитара ?
Відповідь адміністрації магазину: Не має різниці, гітара для початківця, чи для проесіонала. Головне - хороший інструмент, щоб тримав стрій і не був схильним до розсихання.
  • 5
  • 14.01.2022
  • Татьяна
Добрый день ! Мне нужна аппаратура для озвучки мероприятий в актовом зале в школе и иногда мероприятия на улице. Можете ли вы мне помочь. Подобрать колонки, пульт, усилитель, микрофоны на голову ну и шнуры, соответственно.
Відповідь адміністрації магазину: В даному питанні зможемо допомогти. Але необхідно знати кілька критеріїв: розмір приміщення, орієнтовний бюджет (якщо закладений)., форма розрахунку. З Вами зв'яжеться додатково наш відділ продажів.
  • 5
  • 30.12.2021
  • Олександр
ціну за PIEGA Ace 50 AL вказано за пару чи одну колонку?
Відповідь адміністрації магазину: НЕМАЄ В НАЯВНОСТІ
  • 5
  • 24.12.2021
  • Гость
Потрібен динамік RW1130E70B4A25-5 або RW1130E70B4A25-5
Відповідь адміністрації магазину: Розгляньте такий варіант https://luxpro.ua/p1662-dinamik_syp5-5
  • 5
  • 24.12.2021
  • Дмитрий
Здравствуйте! подскажите, пожалуйста, можно ли починить инструмент у вас синтезатор Roland F130R ,пару кнопок заели и не работают
Відповідь адміністрації магазину: Наберіть наш сервіс +38(044) 221-11-48; (067)247-79-48; (093) 853-97-48; +38(095) 714-32-48.
  • 5
  • 24.12.2021
  • Вадим
Микрофонный кабель Club Series MKII blue он же такой самый как и этот?? luxpro.ua/p22140-mikrofonniy_kabel_club_series_mkii
Відповідь адміністрації магазину: Доброго дня! Так. Різниця в кольорі
  • 5
  • 24.12.2021
  • Анна
Доброго дня, порадьте ,будь ласка, щось на подобі діско-шару в офіс на корпоратив, але щоб якісний був
Відповідь адміністрації магазину: Розгляньте варіант https://luxpro.ua/ua/p63590-diskokulya_led_prilad_pr-lb03r
  • 5
  • 24.12.2021
  • Ярослав
Вы работаете по перечислению?
Відповідь адміністрації магазину: Доброго дня! Так працюємо.
  • 5
  • 24.12.2021
  • Оля
Добрый вечер ! А можна отложить товар? Оставив залог?
Відповідь адміністрації магазину: Так
  • 5
  • 23.12.2021
  • Олесь
дякую, що за 5 днів ніхто так і не зателефонував. а коли сам зателефонував мені сказали "5 хв дізнаюся про ваше замовлення і відтелефонуюсь" і що ? і знову ніхто не телефонує. ситуація повторюється декілька разів. рівень бслуговування клієнтів рінень дно. дякую за сервіс.
Відповідь адміністрації магазину: Доброго дня! дякуємо)