Компресор 1046
Компресор 1046
1046- компресор забезпечує миттєве додавання динамічної обробки в Ваш мікс простим натисканням кнопки Auto. Крім того, Ви можете використовувати незалежні елементи управління атакою і відновленням, щоб адаптувати параметри тисяча сорок шість до Ваших конкретних потреб. Небажані частоти або мікрофонний гудіння в сигнальному аудіотракті? Елементарне дистанційне здійснення регулювання посилення по частоті за допомогою Side Chain.
Використовуйте кнопку Side Chain Monitor (SC Mon) і ваш улюблений еквалайзер для настройки на певних частотах, які Ви хочете застосувати. Контурний перемикач дозволяє легко згладжувати цілі мікси м'якою компресією. Можливі вхідні і вихідні вимірювання дозволяють переконатися, що сигнали узгоджені за рівнем, забезпечуючи при цьому максимальне відношення сигнал / шум.
Характеристики:
- чотирьохканальний автоматичний компресор, побудований на базі знаменитих керованих підсилювачів (VCA) dbx V2;
- смуга пропускання: 20 Гц - 20 кГц, + 0 / -0,5 дБ;
- діапазон відтворюваних частот: 0,35 Гц - 200 кГц, + 0 / -3 дБ;
- шум: <-94 dBu, незважених, в смузі 22 кГц;
- динамічний діапазон:> 118 дБ, незважених;
- перехресні спотворення: <-85 дБ, 20 Гц - 20 кГц;
- компресор: діапазон регулювання порога спрацьовування: від -40 dBu до +20 dBu;
- характеристика переходу в порозі: перемикається, OverEasy® або Hard Knee;
- кожен канал має незалежний лімітер PeakStopPlus ™;
- лімітер: діапазон регулювання порога спрацьовування: від +4 dBu до +22 dBu (off);
- світлодіодні індикатори відображають рівні вхідного / вихідного сигналів, ступінь їх обробки і стан детектора кожного лимитера;
- можливе об'єднання каналів в пари із загальним управлінням;
- дискретні регулятори;
- роз'єми Вх / Вих: Female XLR / Male XLR і 1/4 "TRS (контакт 2 і наконечник =« гарячі »);
- габарити: 44,5 x 483 x 229 мм.
Тип: | Компресор/лімітер/гейт |
Кількість каналів: | 4 |
Колір: | Чорний |
Гарантія: | 12 місяців |
-
23.04.2021
У наш час на ринку професійної звукової техніки багато різного устаткування. І коли нам необхідно придбати якийсь обладнання ми губимося в розмаїтті всього того що може нам сьогодні запропонувати ринок. Для того щоб Ви змогли зробити свій вибір більш легким в пошуку професійного звукового акустичного обладнання ми написали цю статтю. У статті ви познайомитеся з найбільш поширеними акустичними системами, з їх застосуванням для конкретно поставлених завдань, а також з деякими особливостями по налаштуванню акустичних систем за допомогою звукових процесорів.
-
28.04.2016
Практично все, що нам доводиться чути з телевізорів, на радіо, музика, реклама або банальний репортаж - це робота звукорежисерів. Але. Те, що ми чуємо - це вже кінцевий результат роботи, так би мовити, вершина айсберга. Але не всім извесно, що за цим стоїть багато знань, роботи і часу (від декількох годин до декількох днів і тижнів). Левова частка успіху залежить від студійного обладнання та вміння ним користуватися. Саме про принципи звукозапису і необхідного для цього обладнання піде мова далі.