Компресор-лімітер-гейт DL241 XLR
2-х канальний компресор-лімітер-гейт DRAWMER DL241 XLR
DRAWMER DL241 XLR - 2-х канальний гейт / компресор / лімітер позначив настання ери нового покоління динамічних процесорів, які встановлюють нові стандарти досконалості звуку. Поєднання в одному пристрої можливостей, дисплеїв і прекрасно спроектованих керуючих функцій, робить його видатним продуктом для широкого ряду застосувань мовлення, звукопідсилення і звукозапісі.DL241 має безліч автоматичних функцій, що дозволяють звукооператору досягти оптимальних результатів при мінімальному часу настройки, але і не обмежує досвідчених користувачів обмеженим керуванням. При своїй складній конструкції, прилад забезпечує гладке, прозоре і тепле звучання.Характеристики:
- вхідні / вихідні роз'єми: виконання з роз'ємами XLR (Контакт 2+) або комутація стереоджек (TSR);
- вхідний опір: 20 кОм;
- максимальний вхідний рівень: +20 dBu;
- вихідний опір: 50 Ом (симетричний вихід), 100 Ом (несиметричний);
- максимальний вихідний рівень: +20 dBu;
- частотний діапазон: <10 Гц - 22 кГц (1дБ);
- перехресні перешкоди: -85 дБ при 20 кГц;
- шум при одиничному посиленні (з відключеним експандером);
- AV: Широкосмуговий 90дБ, 22Гц-22кГц 93дБ, CCIRARM 95дБ, IECA 97дБ, Q-Pk CCIR 84дБ;
- RMS: Широкосмуговий -88дБ, 22Гц-22кГц 93дБ, CCIRARM 93дБ, IECA 95дБ, Q-Pk CCIR -82дБ;
- вхідний рівень: + 4dBu;
- вхідний рівень: + 14dBu 100Гц <0.03%, 1 кГц <0.04%. , 100Гц <0.01%, 1 кГц <0.01%, 10кГц <0.01%;
- живлення 93-125В або 185-250В, 50-60 Гц, 9 Вт.
Тип: | Компресор/лімітер/гейт |
Кількість каналів: | 2 |
Колір: | Чорний |
Гарантія: | 12 місяців |
- Drawmerдо порівняння у списку порівняння
30 576грн Немає в наявності - Drawmerдо порівняння у списку порівняння
26 712грн Немає в наявності
-
23.04.2021
У наш час на ринку професійної звукової техніки багато різного устаткування. І коли нам необхідно придбати якийсь обладнання ми губимося в розмаїтті всього того що може нам сьогодні запропонувати ринок. Для того щоб Ви змогли зробити свій вибір більш легким в пошуку професійного звукового акустичного обладнання ми написали цю статтю. У статті ви познайомитеся з найбільш поширеними акустичними системами, з їх застосуванням для конкретно поставлених завдань, а також з деякими особливостями по налаштуванню акустичних систем за допомогою звукових процесорів.
-
28.04.2016
Практично все, що нам доводиться чути з телевізорів, на радіо, музика, реклама або банальний репортаж - це робота звукорежисерів. Але. Те, що ми чуємо - це вже кінцевий результат роботи, так би мовити, вершина айсберга. Але не всім извесно, що за цим стоїть багато знань, роботи і часу (від декількох годин до декількох днів і тижнів). Левова частка успіху залежить від студійного обладнання та вміння ним користуватися. Саме про принципи звукозапису і необхідного для цього обладнання піде мова далі.