Кросовер 234
Кроссовер 234
Кросовер DBX 234 не тільки здатний розділити сигнал на частотні діапазони, модель обладнана диференціальними балансними входами і виходами на роз'ємах TRS 1/4 ". Щоб уникнути збою настройок при роботі з кросовером, честь елементів управління були винесені на задню панель. Селектор режиму 3 смуги стерео / 4 смуги моно (візуальний контроль забезпечується двома зеленими світлодіодами на лицьових панелях) розташувався на задній панелі разом з селектором вибору діапазону частот для кожного каналу і вихідні гнізда моносумми НЧ.
На лицьовій панелі забезпечений візуальний контроль активності діапазону x10. В кросовері застосовується фільтр Linkwitz-Riley 24 дБ / октава (проф. Стандарт). Регулятори чутливості на кожен канал ± 12 дБ і обрізний фільтр 40 Гц високого порядку для видалення НЧ перешкод. Виходи НЧ і ВЧ каналів мають перемикачі фази / відключення каналу і регулятори вихідного рівня (від - ∞ до +6 дБ). Вас чекають можливості професійного кросовера в поєднанні з чудовою якістю від компанії зі стажем 30 років в індустрії звукових приладів.
Xарактеристики:
- TRS диференційовано балансові входи і виходи;
- симетричні: входи / вихoди 6.3 мм phono jack;
- перемикачі режимів: для 4-смугового моно або 2-смугового / 3-смугового стерео;
- НЧ суммирующий вихід сабвуфера;
- перемикач діпапзона: x 10 для обох каналів 40 Гц НЧ фільтр для обох каналів;
- перемикач реверсу фази на всіх виходах;
- окреме управління рівнем на всіх виходах;
- фільтри Лінквіца-Рілі: 24 дБ на октаву;
- світлодіоди статусу: Стерео / Моно, що відображають поточний режим.
Тип: | Кросовер |
-
23.04.2021
У наш час на ринку професійної звукової техніки багато різного устаткування. І коли нам необхідно придбати якийсь обладнання ми губимося в розмаїтті всього того що може нам сьогодні запропонувати ринок. Для того щоб Ви змогли зробити свій вибір більш легким в пошуку професійного звукового акустичного обладнання ми написали цю статтю. У статті ви познайомитеся з найбільш поширеними акустичними системами, з їх застосуванням для конкретно поставлених завдань, а також з деякими особливостями по налаштуванню акустичних систем за допомогою звукових процесорів.
-
28.04.2016
Практично все, що нам доводиться чути з телевізорів, на радіо, музика, реклама або банальний репортаж - це робота звукорежисерів. Але. Те, що ми чуємо - це вже кінцевий результат роботи, так би мовити, вершина айсберга. Але не всім извесно, що за цим стоїть багато знань, роботи і часу (від декількох годин до декількох днів і тижнів). Левова частка успіху залежить від студійного обладнання та вміння ним користуватися. Саме про принципи звукозапису і необхідного для цього обладнання піде мова далі.