Кросовер DBX 234XS
Двохсмуговий / трьохполосний стерео або чотирисмуговий моно кроссовер DBX 234XS
DBX - фірма, відома будь-якому фахівцю зі сфери професійної звукотехніки, виробник найбільш високоякісного обладнання, призначеного для обробки звукових сигналів в студіях, на концертах, при озвучуванні сценічних вистав. До такого обладнання належить DBX 234XS - професійний стерео трьохполосний і моно чотирисмуговий кросовер-процесор з входами і виходами на XLR раз'емаx. Надійний процесор для підключення і контролю сабвуферів і сателітів відрізняється прекрасними характеристиками (довговічністю, низьким рівнем шуму, високою якістю звучання) і працює на основі сучасних технологій. Точні фільтри поділяють сигнал на частотні діапазони і перенаправляють його на акустичні системи, кожна з яких відтворює конкретний частотний діапазон. А значить, підсилювачі відтворюють сигнал «по частинах» з повною потужністю, знижуючи спотворення і покращуючи роботу звукопідсилюючої системи.Характеристики:
- тип - кросовер з трьома смугами стерео і чотирма моно;
- обрізний фільтр верхніх частот є в обох каналах при частоті зрізу в 40 Гц;
- можливість індивідуального регулювання для рівня - присутній, доступна також інверсія фази на кожному виході;
- тип роз'ємів - XLR;
- блок живлення - вбудований;
- підсумовування низькочастотних каналів в один канал - присутній;
- дискретні регулятори - присутні;
- контроль за коефіцієнтом добротності типу х 10 range - на обох каналах;
- ряд світлодіодів стану стерео-моно необхідний для відображення поточного режиму;
- тип входів - роз'єми 1/4 дюйма TRS з електронної симетрією / несиметрією і РЧ-захистом. Імпеданс - симетрія вище 50 кому, несиметрія вище 25 кОм. Максимальний вхідний рівень - параметр більше +21 dBu (симетрія, несиметрія). Коефіцієнт придушення синфазної перешкоди перевищує 40 дБ (типово більше 55 дБ) на 1 кГц;
- тип виходів - роз'єми 1/4 дюйма TRS, з електронної симетрією / несиметрією і РЧ-захистом. Максимальний вихідний рівень більше +21 dBu (симетрія або несиметрія) на 2 кОм і вище;
- смуга пропускання - 20-20 000 Гц, + 0 / -0,5 дБ;
- частотний діапазон - менше 3 Гц - більше 90 кГц, + 0 / -3 дБ;
- співвідношення сигнал / шум - при +4 dBu (в смузі 22 кГц);
- вихід Low Mid більше 94 дБ, режим моно;
- вихід High-Mid більше 92 дБ, режим моно;
- вихід Mid більше 93 дБ, режим моно;
- вихід High-Mid більше 92 дБ;
- вихід High більше 91 дБ, режим стерео і моно;
- перемикач реверсу фази на всіх виходах - є;
- динамічний діапазон - понад 106 дБ (незважений, але на будь-який вихід);
- коефіцієнт гармонійних спотворень плюс шум - менше 0,004% (+4 dBu) на 1 кГц і менше 0,04% (+20 dBu) на 1 кГц;
- перехресні перешкоди - менше -80 дБ, 20-20 000 кГц;
- частоти кросовера - в режимі стерео НЧ / ВЧ 45-960 Гц (450 Гц-9,6 кГц) x 10, в режимі моно НЧ / СЧ 45-960 Гц (450 Гц-9,6 кГц), x 10, СЧ / ВЧ 45-960 Гц (450 Гц-9,6 кГц), x 10. Тип фільтра - Лінквіц-Рілі, крутизна спаду 24 дБ / октаву, змінюване кількість смуг;
- напруга живлення складає 230 В (при 50 Гц);
- споживана потужність дорівнює 15 Вт;
- рековий розмір - виду 1U;
- колір - сріблястий;
- розміри - 44 x 482 x 175 міліметрів;
- вага - 1,8 кілограма.
Тип: | Кросовер |
Колір: | Сріблястий |
Гарантія: | 12 місяців |
-
23.04.2021
У наш час на ринку професійної звукової техніки багато різного устаткування. І коли нам необхідно придбати якийсь обладнання ми губимося в розмаїтті всього того що може нам сьогодні запропонувати ринок. Для того щоб Ви змогли зробити свій вибір більш легким в пошуку професійного звукового акустичного обладнання ми написали цю статтю. У статті ви познайомитеся з найбільш поширеними акустичними системами, з їх застосуванням для конкретно поставлених завдань, а також з деякими особливостями по налаштуванню акустичних систем за допомогою звукових процесорів.
-
28.04.2016
Практично все, що нам доводиться чути з телевізорів, на радіо, музика, реклама або банальний репортаж - це робота звукорежисерів. Але. Те, що ми чуємо - це вже кінцевий результат роботи, так би мовити, вершина айсберга. Але не всім извесно, що за цим стоїть багато знань, роботи і часу (від декількох годин до декількох днів і тижнів). Левова частка успіху залежить від студійного обладнання та вміння ним користуватися. Саме про принципи звукозапису і необхідного для цього обладнання піде мова далі.