Компресор IRON
Компресор IRON
У SPL Iron використовується двоконтурна топологія, завдяки якій вхідний сигнал розділяється між двома лампами через трансформатор Mu-Metal працює в паралельному режимі, після проходження трансформатора сигнал рекомбинируют. Кожна з ламп при цьому дає трохи різну ступінь компресії. Параметри Attack і Release мають шість різних налаштувань, а час спрацьовування компресора не є постійним і змінюється в залежності від обраної схеми відновлення. У SPL Iron також доступний набір пресетів, є можливість використання sidechain ефекту і вбудованого еквалайзера.
Характеристики:
- частотний діапазон: 10 Гц - 40 кГц (40 кГц = -3 дБ);
- коефіцієнт ослаблення синфазного сигналу (CMRR, при 0 дбн): 1 кГц:> 80 дБ / 10 кГц:> 65 дбн;
- коефіцієнт нелінійних спотворень (THD) і шум (0 дбн):> 82 дБ;
- шум (А-зважений): -98 дбн;
- коефіцієнт нелінійних спотворень:
- -10 дбн: 0,3% на 100 Гц, 0,06% на 1 кГц, 0,02% на 15 кГц; 0 дбн: 0,01% на 1 кГц;
- +10 дбн: 0,002% на 1 кГц.
- входи:
- вхідний опір: 20 кОм;
- максимальний вхідний рівень: +32,5 дбн;
- виходи:
- вихідний опір: • Максимальний вихідний рівень: +32,5 дбн;
- споживана потужність:
- 0,24 А, 230 В / 50 Гц, 44 Вт, 55 ВA;
- 0,46 В, 115 В / 60 Гц, 42 Вт, 52 ВA.
- запобіжники:
- 230 В / 50 Гц: 1 А;
- 115 В / 60 Гц: 2 А.
Тип: | Компресор |
Кількість каналів: | 2 |
Колір: | Чорний |
Гарантія: | 12 місяців |
Країна виробник: | Німеччина |
-
23.04.2021
У наш час на ринку професійної звукової техніки багато різного устаткування. І коли нам необхідно придбати якийсь обладнання ми губимося в розмаїтті всього того що може нам сьогодні запропонувати ринок. Для того щоб Ви змогли зробити свій вибір більш легким в пошуку професійного звукового акустичного обладнання ми написали цю статтю. У статті ви познайомитеся з найбільш поширеними акустичними системами, з їх застосуванням для конкретно поставлених завдань, а також з деякими особливостями по налаштуванню акустичних систем за допомогою звукових процесорів.
-
28.04.2016
Практично все, що нам доводиться чути з телевізорів, на радіо, музика, реклама або банальний репортаж - це робота звукорежисерів. Але. Те, що ми чуємо - це вже кінцевий результат роботи, так би мовити, вершина айсберга. Але не всім извесно, що за цим стоїть багато знань, роботи і часу (від декількох годин до декількох днів і тижнів). Левова частка успіху залежить від студійного обладнання та вміння ним користуватися. Саме про принципи звукозапису і необхідного для цього обладнання піде мова далі.