Компресор 320A
Компресор 320A
Пристрій обробки Aphex 320А здатне одночасно виконувати функції компресії, стабілізації рівня і обмеження піків сигналів. У запатентованих схемах контролю передбачені своєрідні аналогові комп'ютери, які постійно аналізують вхідний сигнал і змінюють параметри управління, що забезпечує практично непомітну роботу моделі 320А, незалежно від динамічних властивостей програми.
Модель 320А може працювати в режимі стерео або в двоканальному моно. У другому випадку існують два абсолютно незалежні канали обробки монофонических сигналів. У режимі стерео можна організувати зв'язок між каналами тільки по керуючим сигналам контролю рівня або доповнити їх синхронним управлінням компресією. Індикаторна панель на лицьовій стінці пристрою відображає вхідний рівень, вихідний рівень або ступінь зниження посилення. Все потенціометри забезпечені фіксаторами для швидкого і точного повернення в нейтральне положення. На лицьовій панелі знаходиться перемикач швидкості відстеження рівня Leveling Speed (швидко / повільно), а також кнопка відключення пікового лімітера.
Опорні робочі рівні задаються одним з трьох значень -10dBV, + 4dBu або + 8dBu. На задній стінці розташований роз'єм RJ-11, призначений для дистанційного керування апаратурним обходом пристрою.
Характеристики:
- тип: безтрансформаторний, диференційний, серво-балансні пасивний, радіочастотний фільтр 4-го порядку;
- імпеданс: 22кОм балансний, 11кОм небалансний;
- номінальний рівень: + 8dBu, + 4dBu, -10dBV (-7.8dBu);
- максимальний вхідний рівень: + 27dBu, + 25dBu, + 10.8dBV (+ 13dBu);
- коефіцієнт ослаблення синфазного сигналу:> 90dB / 100Hz,> 70dB / 1kHz,> 50dB / 20kHz;
- імпеданс 65 Ом балансний / небалансний (Номінальний імпеданс навантаження: 600 Ом або вище);
- максимальний вихідний рівень несиметричний: +26 dBu, + 25 dBu, + 10.8 dBV (+ 13dBu);
- максимальний вихідний рівень симетричний: +21 dBu, + 20 dBu, + 10.8 dBV (+ 13dBu);
- частотна характеристика ± 1dB: від 10 Гц до 65 кГц;
- інтермодуляційні спотворення (максимальний вихідний рівень): - 64dBu, - 67dBu, - 78dBu;
- обробка:
- компресор, частотно-залежний левеллер, піковий лімітер, Dynamic Verification Gate (DVG), Dynamic Recovery Computer (DRC), Сайленс-гейт, розширення стерео;
- компресор: від 1.1: 1 до 3: 1 в залежності від програми;
- левеллер 20: 1;
- лімітер> 30: 1;
- час атаки: (Для спаду посилення в 20dB):
- компресор - від 5 до 50 мсек в залежності від програми;
- левеллер - швидкий алгоритм: 20Гц = 3сек> 1кГц = 1.5 сек частотно-залежний левеллер (FDL);
- левеллер - повільний алгоритм: 20Гц = 10 сек> 1кГц = 5сек частотно-залежний левеллер (FDL);
- лімітер - 1мкс Час відновлення: (Для відновлення сигналу після спаду на 20dB);
- компресор - від 200 мсек до 1 сек в залежності від програми;
- левеллер, швидкий алгоритм - 3 сек левеллери, повільний алгоритм - 10 сек;
- лімітер - 200 мсек.
Тип: | Компресор |
Колір: | Сріблястий |
Країна виробник: | США |
- -75%APHEX systemsдо порівняння у списку порівняння
79 326грн19 831грнВ наявності - APHEX systemsдо порівняння у списку порівняння
60 648грн Немає в наявності
-
23.04.2021
У наш час на ринку професійної звукової техніки багато різного устаткування. І коли нам необхідно придбати якийсь обладнання ми губимося в розмаїтті всього того що може нам сьогодні запропонувати ринок. Для того щоб Ви змогли зробити свій вибір більш легким в пошуку професійного звукового акустичного обладнання ми написали цю статтю. У статті ви познайомитеся з найбільш поширеними акустичними системами, з їх застосуванням для конкретно поставлених завдань, а також з деякими особливостями по налаштуванню акустичних систем за допомогою звукових процесорів.
-
28.04.2016
Практично все, що нам доводиться чути з телевізорів, на радіо, музика, реклама або банальний репортаж - це робота звукорежисерів. Але. Те, що ми чуємо - це вже кінцевий результат роботи, так би мовити, вершина айсберга. Але не всім извесно, що за цим стоїть багато знань, роботи і часу (від декількох годин до декількох днів і тижнів). Левова частка успіху залежить від студійного обладнання та вміння ним користуватися. Саме про принципи звукозапису і необхідного для цього обладнання піде мова далі.