Еквалайзер SQ1G
Еквалайзер SQ1G
KLARK TEKNIK SQ1G - професійний 2-х канальний графічний еквалайзер пропонує 30-смугову еквалізацію з використанням звичайної плавної еквалізациі і режекторний в концертних або студійних умовах. Корекція реалізована в межах до +/- 12 дБ / смугу. Також на кожному каналі є спеціальні світлодіодні індикатори, які включаються при наявності рівня звуку вище -40 дБ, є і спеціальні індикатори в разі перевантаження (кліппінга).Еквалайзер KLARK TEKNIK SQ1G пропонує принципово новий підхід до еквалізациі на основі власної схеми Proportional-Q (пропорційна добротність), набагато більш гнучко що впливає на музичний матеріал. При невеликих значеннях корекції посилення в смузі, добротність фільтру невелика, що дозволяє дбайливіше підходити до зміни загального тонального балансу фонограми. Якщо ступінь корекції в смузі збільшується або зменшується, то збільшується і добротність, звужуючи смугу пропускання. Це більш відповідає ситуації, характерної для точкової глибокої корекції окремих проблемних частот.У еквалайзері KLARK TEKNIK SQ1G присутні фільтри НЧ і ВЧ для кожного каналу на 80 Гц і 12 кГц, їх активація позначена світлодіодами, звичайні смугові фільтри позначені фейдерами в діапазоні від 25 Гц до 20 кГц. Вони дозволяють точково вирізати проблемні частоти, не впливаючи на діапазон в цілому. Для управління використовуються спеціальні длінноходниє високоточні фейдери 45 мм, демпфірованного маслом, що буде дуже корисним в жорстких і тривалих умовах роботи. Міцний рековий корпус висотою в 3U можна монтувати як в стійку, так і розміщувати окремо.У KLARK TEKNIK SQ1G також присутній автоматичний холодний байпас для пропускання необробленого сигналу. Він реалізований у вигляді кнопок в правій частині консолі, окремих для кожного каналу. Є світлодіодний індикатор статусу. У разі збою в живленні байпас включається автоматично з метою захисту внутрішніх схем еквалайзера. Підключення пристроїв виконується на професійних балансних роз'ємах XLR і 1/4 "TRS Jack: на даних типах роз'ємів представлені як входи, так і виходи.Характеристики:
- тип: графічний еквалайзер професійний двоканальний;
- розміщення: рекові, висота 3U;
- кількість смуг: 30х2;
- ширина смуги пропускання: 1/3 октави;
- діапазон частот: 20 Гц - 20 кГц (+/- 0.5 дБ);
- динамічний діапазон:> 112 дБ (22 Гц - 22 кГц, незважене);
- діапазон корекції: +/- 12 дБ / смуга;
- загальний діапазон корекції: 25 Гц - 20 кГц;
- вхідний опір: 20 кОм (балансні підключення);
- рівень шуму: <-90 дБ (22 Гц - 22 кГц, незважене);
- максимальний рівень звуку на виході: +22 дБ;
- входи: 2 x XLR-F, 2 x 1/4 "TRS Jack;
- виходи: 2 x XLR-M, 2 x 1/4 "TRS Jack;
- фільтри: 12 дБ / октаву;
- габарити: 483 x 203 x 132 мм;
- вага: 4,4 кг.
| Тип: | Еквалайзер |
| Кількість входів: | 4 |
| Кількість виходів: | 4 |
| Кількість каналів: | 2 |
| Колір: | Фиолетовый |
| Гарантія: | 12 місяців |
| Країна виробник: | Великобританія |
-
23.04.2021
У наш час на ринку професійної звукової техніки багато різного устаткування. І коли нам необхідно придбати якийсь обладнання ми губимося в розмаїтті всього того що може нам сьогодні запропонувати ринок. Для того щоб Ви змогли зробити свій вибір більш легким в пошуку професійного звукового акустичного обладнання ми написали цю статтю. У статті ви познайомитеся з найбільш поширеними акустичними системами, з їх застосуванням для конкретно поставлених завдань, а також з деякими особливостями по налаштуванню акустичних систем за допомогою звукових процесорів.
-
24.11.2017
Еквалайзери - необхідні для чіткої та якісної частотної регулювання обладнання, яке застосовується в багатьох сферах. Найбільш актуальні еквалайзерние моделі під час живих виступів, інструментальних концертах, для відтворення діджейських сетів, рідше - в студіях звукозапису. Еквалайзери поділяються на два основних типи - графічні і параметричний, а останні на аналогові і цифрові. Популярні виробники сучасних еквалайзерів - DBX, Phonic, ART, Behringer і інші бренди.
-
28.04.2016
Практично все, що нам доводиться чути з телевізорів, на радіо, музика, реклама або банальний репортаж - це робота звукорежисерів. Але. Те, що ми чуємо - це вже кінцевий результат роботи, так би мовити, вершина айсберга. Але не всім извесно, що за цим стоїть багато знань, роботи і часу (від декількох годин до декількох днів і тижнів). Левова частка успіху залежить від студійного обладнання та вміння ним користуватися. Саме про принципи звукозапису і необхідного для цього обладнання піде мова далі.



.jpg)






.jpg)
.jpg)





.jpg)










































