Кросовер 310XOVER
Кроссовер 310XOVER
ART 310XOVER - це висококласний кросовер, який є необхідним компонентом хорошого акустичного комплекту. Пристрій може працювати в режимі двосмугового поділу двох каналів, або в режимі трьохсмугового поділу одного каналу. Використовувані фільтри Linkwitz-Riley четвертого порядку забезпечують точний зріз смуги з крутизною 24 дБ / окт без зміни сфазірованності сигналу.
На кожному каналі можна регулювати частоту поділу, вхідні і вихідні рівні сигналу. Частота поділу встановлюється в діапазонах 80 - 920 Гц і 800 - 9200 Гц. Для кожного вихідного каналу є кнопка відключення. На задній панелі розташовані симетричні гнізда XLR і 1/4 TRS Jack, перемикач 2-х або 3-х смугового режиму роботи. ART 310XOVER 2-смуговий стерео / 3-смуговий моно кроссовер має свої особливості і переваги, необхідні для будь-якого аудіо додатків вимагає кросовер. Розміщений у міцному суцільнометалевому шасі, модель 310 забезпечить роки надійної і безперервної роботи.
Xарактеристики:
- розміри: 6.5 "D x 19.0" W x 1.75 "H;
- вага: 5.0 lbs;
- частотний діапазон: 10Hz to 20kHz, + 0 / -1.5 dB;
- частотний діапазон кросовера: x1 80Hz to 920Hz;
- частотний діапазон кросовера: x10 800Hz to 9.2kHz;
- фільтр: Четвертого порядку Linkwitz-Riley;
- динамічний діапазон:> 85dB;
- сигнал / шум: 118dB;
- вхідний опір: 20k Ohms;
- вихідний опір: 150 Ohms;
- макс.вход.уровень: + 13dB;
- макс.вих.уровень: + 21dBu;
- спотворення (THD): <0.05% (20Hz to 20kHz);
- максимальний гейн: + 4dB;
- живлення: 105-120 VAC;
- Slope: 24 dB / Octave.
Тип: | Кросовер |
Кількість каналів: | 2 |
Країна виробник: | США |
-
23.04.2021
У наш час на ринку професійної звукової техніки багато різного устаткування. І коли нам необхідно придбати якийсь обладнання ми губимося в розмаїтті всього того що може нам сьогодні запропонувати ринок. Для того щоб Ви змогли зробити свій вибір більш легким в пошуку професійного звукового акустичного обладнання ми написали цю статтю. У статті ви познайомитеся з найбільш поширеними акустичними системами, з їх застосуванням для конкретно поставлених завдань, а також з деякими особливостями по налаштуванню акустичних систем за допомогою звукових процесорів.
-
28.04.2016
Практично все, що нам доводиться чути з телевізорів, на радіо, музика, реклама або банальний репортаж - це робота звукорежисерів. Але. Те, що ми чуємо - це вже кінцевий результат роботи, так би мовити, вершина айсберга. Але не всім извесно, що за цим стоїть багато знань, роботи і часу (від декількох годин до декількох днів і тижнів). Левова частка успіху залежить від студійного обладнання та вміння ним користуватися. Саме про принципи звукозапису і необхідного для цього обладнання піде мова далі.