Еквалайзер 131 s
Еквалайзер 131s
Серія 2 графічних еквалайзерів DBX була розроблена для задоволення більшості запитів практично у всіх областях звукопідсилення. І сьогодні ці пристрої залишили конкурентні моделі середнього класу далеко позаду. Прекрасна частотна характеристика - від 10 Гц до 50 кГц, відмінний динамічний діапазон - 108 дБ, тороїдальний трансформатор - все це вигідно виділяє серію 2 на тлі аналогічного обладнання. Дуже компактні розміри не завадять помітити ці пристрої серед інших приладів dbx, які справжні професіонали вибирають для обробки звукових сигналів.
Характеристики:
- роз'єми: 1/4 "TRS, XLR;
- тип: електронна симетрія / несиметрія, РЧ-захист;
- вхідний імпеданс: симетрія 40 кОм, несиметрія 20 кОм;
- максимальний вхідний рівень:> + 21dBu симетрія / несиметрія;
- коеф. подавл. Сінф. перешкоди:> 40 дБ, типово> 55 дБ на 1 кГц;
- вихідний імпеданс: симм. 100 Ом, несімм. 50 Ом;
- макс. вихідний рівень:> +21 dBu;
- смуга пропускання: 20 Гц 20 кГц, +/- 0.5 дБ;
- частотний діапазон: 50 кГц, + 0.5 / -3 дБ;
- коеф. гарм. спотворень + шум: <0.004%, при +4 dBu на 1 кГц;
- перехресні перешкоди: <-80 дБ, 20 Гц 20 кГц;
- динамічний діапазон:> 108 дБ, незважених, в смузі 22 кГц;
- співвідношення сигнал / шум: 90 дБ;
- EQ Bypass: обхід секції графічної еквалізації;
- Low Cut: включає обрізний фільтр НЧ 50 Гц, 12дБ / октава;
- Range: перемикає діапазон посилення / придушення +/- 6 дБ або +/- 12 дБ;
- 4-сегментний (зелений, зелений, жовтий, червоний) на -10, 0, +10 і +18 dBu;
- EQ Bypass: червоний світлодіод;
- Clip: червоний світлодіод;
- активність Low Cut: червоний світлодіод;
- діапазон +/- 12dB: червоний світлодіод;
- напруга живлення: 100В; 50/60 Гц;
- споживана потужність: 12 Вт;
- роз'єм електроживлення: IEC, отсоедінямий.
Тип: | Еквалайзер |
Кількість каналів: | 1 |
Колір: | Білий |
Гарантія: | 12 місяців |
- DBXдо порівняння у списку порівняння
17 880грн В наявності
-
21.02.2022
Здійснюйте бажані покупки з якісною фоновою музикою від LUXPRO.UA!
-
23.04.2021
У наш час на ринку професійної звукової техніки багато різного устаткування. І коли нам необхідно придбати якийсь обладнання ми губимося в розмаїтті всього того що може нам сьогодні запропонувати ринок. Для того щоб Ви змогли зробити свій вибір більш легким в пошуку професійного звукового акустичного обладнання ми написали цю статтю. У статті ви познайомитеся з найбільш поширеними акустичними системами, з їх застосуванням для конкретно поставлених завдань, а також з деякими особливостями по налаштуванню акустичних систем за допомогою звукових процесорів.
-
28.04.2016
Практично все, що нам доводиться чути з телевізорів, на радіо, музика, реклама або банальний репортаж - це робота звукорежисерів. Але. Те, що ми чуємо - це вже кінцевий результат роботи, так би мовити, вершина айсберга. Але не всім извесно, що за цим стоїть багато знань, роботи і часу (від декількох годин до декількох днів і тижнів). Левова частка успіху залежить від студійного обладнання та вміння ним користуватися. Саме про принципи звукозапису і необхідного для цього обладнання піде мова далі.