Стереоеквалайзер FBQ3102HD
Стереоеквалайзер Behringer FBQ3102HD
FBQ3102HD - 31-смуговий стерео графічний еквалайзер професійного рівня. Крім основної функції еквалайзера Behringer FBQ3102HD оснащений інноваційною системою FBQ, спеціально спроектованої для виявлення і моментального придушення зворотного зв'язку. Цю систему можливо також застосовувати в якості аналізатора спектра. Крім того, модель має регульований кросовер і обладнана виходом для підключення сабвуфера. Передбачені обрізні низькочастотний і високочастотний фільтри для кожного з каналів.
Особливості:
- Професійний 31-смуговий стерео графічний еквалайзер для живих і студійних програм.
- Революційна система виявлення зворотного зв'язку FBQ миттєво виявляє критичні частоти і може також використовуватися в якості аудіоаналізатора.
- Ультра-малошумливі операційні підсилювачі 4580 для забезпечення максимальної цілісності сигналу.
- Виділений моновихід сабвуфера з регульованою частотою кросовера.
- Додаткові знімні фільтри з високим і низьким дозволом для кожного каналу усувають небажані частоти, наприклад, гул статі, шипіння.
- Високоточні 12-сегментні світлодіодні входи / виходи і регулятори вхідного посилення для легкого налаштування рівня.
- Релейний жорсткий байпас з функцією автоматичного байпаса при відключенні живлення (аварійне реле).
- Сервобалансние входи і виходи з 1/4 "TRS і позолоченими роз'ємами XLR.
- Комутаційний джерело живлення для максимальної гнучкості (100 - 240 В ~), шумоподавляющий звук, чудовий перехідний відгук і низьке енергоспоживання для енергозбереження.
- Розроблено та спроектовано в Німеччині.
Характеристики:
- входи: серво-збалансовані - XLR і 1/4 "TRS;
- опір - 40 кОм;
- максимальний вхідний рівень - +21 dBu;
- виходи: серво-збалансовані XLR і 1/4 "TRS;
- вихід для сабвуфера - балансний XLR;
- частота кросовера - змінна, 30-200 Гц;
- частотний діапазон - 10 Гц - 30 кГц;
- співвідношення сигнал / шум - 94 дБ;
- THD - 0,008%;
- графічний еквалайзер аналоговий 31-смуговий;
- частотний діапазон - 20 Гц - 20 кГц;
- смуга пропускання - 1/3 октави;
- діапазон управління - +/- 6 дБ або +/- 12 дБ (перемикається);
- індикатор - 12-сегментний LED (-30 / -24 / -18 / -12 / -6 / -3 / 0 / + 6 / + 9 / + 12дБ / CLIP);
- живлення - 100 - 240 V, 50/60 Гц;
- споживання - 35 Вт;
- розміри - 89 х 483 х 150 мм;
- вага - 2,0 кг.
Тип: | Еквалайзер |
Країна виробник: | Німеччина |
- Behringerдо порівняння у списку порівняння
9 434грн Немає в наявності - Behringerдо порівняння у списку порівняння
6 012грн Немає в наявності
- Younasiдо порівняння у списку порівнянняНемає в наявності
- Behringerдо порівняння у списку порівняння
10 522грн Немає в наявності
-
23.04.2021
У наш час на ринку професійної звукової техніки багато різного устаткування. І коли нам необхідно придбати якийсь обладнання ми губимося в розмаїтті всього того що може нам сьогодні запропонувати ринок. Для того щоб Ви змогли зробити свій вибір більш легким в пошуку професійного звукового акустичного обладнання ми написали цю статтю. У статті ви познайомитеся з найбільш поширеними акустичними системами, з їх застосуванням для конкретно поставлених завдань, а також з деякими особливостями по налаштуванню акустичних систем за допомогою звукових процесорів.
-
24.11.2017
Еквалайзери - необхідні для чіткої та якісної частотної регулювання обладнання, яке застосовується в багатьох сферах. Найбільш актуальні еквалайзерние моделі під час живих виступів, інструментальних концертах, для відтворення діджейських сетів, рідше - в студіях звукозапису. Еквалайзери поділяються на два основних типи - графічні і параметричний, а останні на аналогові і цифрові. Популярні виробники сучасних еквалайзерів - DBX, Phonic, ART, Behringer і інші бренди.
-
28.04.2016
Практично все, що нам доводиться чути з телевізорів, на радіо, музика, реклама або банальний репортаж - це робота звукорежисерів. Але. Те, що ми чуємо - це вже кінцевий результат роботи, так би мовити, вершина айсберга. Але не всім извесно, що за цим стоїть багато знань, роботи і часу (від декількох годин до декількох днів і тижнів). Левова частка успіху залежить від студійного обладнання та вміння ним користуватися. Саме про принципи звукозапису і необхідного для цього обладнання піде мова далі.