Аудіо обладнання Harman Kardon

Вся історія бренду Harman / Kardon - це історія життя приголомшливого людини - Сіднея Харман. Маленький хлопчик, а в майбутньому, талановитий бізнесмен і приголомшливий інженер, народився в далекому 1918 року в Монреалі. У більш свідомому віці, він переїжджає з Монреаля в Нью-Йорк і починає перші спроби «увійти» в величезний світ бізнесу, шляхом продажу за «копійки» актуальних періодичних видань

 Про бренд Harman Kardon

У Нью-Йоркському міському коледжі Сідні спеціалізувався у фізиці і в 1939 році, після завершення навчання, він пішов працювати в інженерний відділ David Bogen Company, де проводилися вуличні акустичні системи. Там він швидко подружився зі своїм начальником, головним інженером Бернардом Кардона. Незабаром Харман перейшов до відділу продажів і виявив, що йому подобається це заняття. У продажах він засвоїв наскільки важливо приділяти увагу клієнтам. Клієнтом потрібні були інноваційні рішення - ось що зрозумів Харман. На початку 1950-х Харман і Кардон просили Богена дозволити їм спростити управління виробництвом акустичних систем для громадського використання. Крім того, після настройки гучномовців для власних будинків і зібравши захоплені відгуки своїх гостей, Харман і Кардон хотіли, щоб Боген почав масовий випуск таких же гучномовців. Боген погоджувався з пропозиціями Харман і Кардона, але погоджувався влаштуватися дуже складно.

Хоч Харман і дослужився до посади генерального директора, він був незадоволений консервативними поглядами Богена. До того ж, Боген, перебуваючи в солідному віці, збирався передати компанію своїм синові і зятеві. Харман розумів, що він ніколи не зможе керувати компанією так, як він сам хотів би.В 1953 році Харман пішов у відставку і забрав з собою Кардона. Вони вклали по $ 5000 і заснували нову компанію Harman Kordon. Головним пріоритетом цієї компанії було виробництво Hi-Fi техніки для прослуховування музики дома.В ті часи все знали, що для прослуховування радіо потрібен тюнер, передпідсилювач, підсилювач та динаміки. Харман і Кардон, мабуть, не хотіли цього знати, поєднали всі ці компоненти в одне просте пристрій і назвали його ресивером. Виготовлений на основі привабливого корпусу, більше схожий на стильний елемент дизайну, ресивер Festival D1000 мав великий успіх. Особливо серед молоді.

У 1956 році початкові інвестиції $ 10 000 виросли до $ 600. 000 і Кардон вирішив піти у відставку. Харман викупив його частку в компанії і продовжив свою роботу. Через 2 роки на світ з'явився Festival TA230 - перший в світі стерео ресивер. Звук високої якості, який, здавалося, оточував слухача став доступний широкій аудиторії. І широка аудиторія його полюбила. У 1962 році Harman Kardon об'єдналася з компанією, що займається кабельним телебаченням, Jerrold Corporation. Харман відразу відчув, що глава Jerrold Corporation, Мілтон Шапп, занадто багато втручається в роботу Харман і після переговорів продав йому свою частку компанії.

Зрозумівши, що у нього є купа грошей і зовсім немає роботи, цей діяльна людина інвестував в невелику Jervis Corporation і, використавши своє фінансове вплив, викупив назад Harman Kardon. Він також придбав кілька інших аудіо виробництв, в тому числі JBL і врешті-решт перейменував групу компаній в Harman International Industries, Incorporated. Тим часом Harman Kardon продовжувала пошуки нових технологій. В кінці 1960-х компанія почала співпрацю з молодою, високотехнологічної фірмою зі свіжими ідеями щодо зниження шумів. Ця фірма мала назву Dolby Laboratories. До середини 70-х Harman Kardon стала лідером на ринку аудіо в Амеріке.В 1976 році Джиммі Картер, кандидат, якого підтримував Сідні Харман, став президентом США і попросив Харман увійти в його адміністрацію в якості заступника міністра торгівлі. Щоб уникнути конфлікту інтересів, Харману довелося відмовитися від усіх робіт і холдингів при роботі в уряді. Так він продав компанію вдруге. За $ 100 млн. Її купив Beatrice Foods, великий конгломерат, який займався безліччю видів продукції крім їжі.

Керівники Beatrice Foods виявилися не здатні управляти аудіо бізнесом і до 1980 року Harman International втратила 40% своїх активів. На той час президентський термін Картера закінчився, Харман покинув уряд і захотів повернути свою компанію назад. Він викупив Harman International за $ 55 млн. Однак, Harman Kardon він не отримав. Ця компанія була продана японській фірмі в кінці 1970-х років. Минуло 5 років, перш ніж Сідні зміг повернути Harman Kardon до складу Harman International в 1985 році. Повернення компанії Харману не зробив її вмить процвітаючої. Harman Kardon і раніше виробляла відмінну продукцію, але вже не була лідером ринку. Миру більше цікаві були CD і MP3, ніж Hi-Fi. Харман, керівники і інженери компанії не сиділи склавши руки. Невеликими кроками до 2003 року, році 50-ти річчя компанії, Harman Kardon повернула втрачені позиції.

Сьогодні Harman Kardon велика, постійно розвивається, з прекрасною репутацією. Принципи, які були головними в 1953 році, залишаються такими і зараз. Більше інновацій, більше уваги до потреб клієнтів, більше хорошого звуку.

Асортимент акустичних товарів Harman Kardon в інтернет-магазині LuxPRO

У нашому інтернет-магазині крім навушників представлені також і інші товарні категорії бренду Harman Kardon, який українським користувачам обов'язково подарує необхідне звучання і комфорт.
 
Основні товарні категорії Harman Kardon в нашому каталозі:
  • гучна лінійка навушників від американського виробника: максимально працездатні, з ідеальними параметрами звучання, доступні за ціною;
  • аудіосистеми.