
Акустика від Sennheiser – це перевірена багаторічним досвідом не лише професіоналами, а й звичайними користувачами, зокрема й українськими. Надійність бренду підтверджена багатьма світовими сертифікатами, а розмах діяльності просто вражає – продукція представлена на всіх основних ринках Америки, Європи та Азії.
Кілька слів про історію бренду Sennheiser та основні етапи розвитку
Країна-виробник компанії – Німеччина. Виробництво акустичних систем було організовано інженером та підприємцем Фріцем Зеннхайзером. Початок діяльності випадає відразу на післявоєнний період: першого червня 1945 року була офіційно зареєстрована фірма Sennheiser. Щоправда, спочатку вона називалася досить просто – Labor W, а нинішню назву отримала в 1958 році.
Спочатку компанія почала виготовляти мікрофонне обладнання нового покоління. Серед розробок бренду також були різні апаратура геофізичного призначення, а також мініатюрні навушники магнітного типу. Революція сталася після перейменування бренду. У 1968 році компанія випустила інноваційні навушники відкритого типу, які згодом стали прототипом сучасних гарнітур. Модель була розпродана по всьому світу в кількості 10 мільйонів.
У 1947 році в штаті фірми було вже близько двохсот п'ятдесяти співробітників, а зараз працівників компанії Sennheiser налічується понад тисячу. Це інженери, маркетологи, звичайні робітники – ціла родина успішного німецького бренду.
Компанія Sennheiser: історія революційних моделей випущеної акустики
Оригінальна продукція створювалася з перших років заснування бренду. Компанія прагнула абсолютної автентичності без копіювання моделей мікрофонного обладнання, що вже були на ринку. Перший мікрофон був випущений в 1947 під нехитрою назвою MD 2. Однак за невеликий проміжок часу модель використовувалася по всій Німеччині і далеко за її межами - в інших європейських країнах і навіть у США.
За два роки бренд зайнявся випуском підсилювачів потужності, які за всіма своїми параметрами відповідали стандарту Hi-Fi. Згодом виготовлення такого типу обладнання не прижилося у виробничій стратегії німецького бренду. Однак якість та надійність підсилювачів стали еталонними, а стандарт Hi-Fi почав бути взірцем для багатьох європейських виробників підсилювальної техніки.
У 1954 році компанія повернулася до розробок мікрофонів і цього ж року була випущена модель MD21 - мікрофон динамічного типу. На той час параметри та характеристики обладнання задовольняли всім вимогам існуючої в 50-х роках акустичної апаратури, але зараз така модель відноситься більше до раритетних див. До речі, як така раритетна дивина модель MD21 досі використовуються деякими ді-джеями та музикантами в нічних клубах Німеччини.
Через п'ять років команда інженерів розробляє революційну за формою та призначенням модель мікрофон – так звану «гармату». В англійському варіанті модель називається shotgun. «Гарматна» модель MD 82 призначалася для проведення конференцій та різних заходів, де були необхідні настільні мікрофони. У тому ж році (1959) була випущена перша модель стереофонічного мікрофона MDS 1 під ім'ям бренду Sennheiser.
Час «гарматного» обладнання не закінчився. У 1962 році брендом була розроблена нова гармата, тільки вже в удосконаленій формі: мікрофон став компактнішим і спрямованим за формою високо вгору. Мікрофон призначався для використання телевізійниками для зйомок різноманітних шоу, кліпів, проведення журналістських конференцій. Обладнання належало до типу конденсаторних мікрофонів, а принцип роботи ґрунтувався на технології interference tube.
Крім мікрофонів для телебачення та звичайного вокального обладнання у середині 80-х років німецький бренд зайнявся серйозною розробкою мікрофонів для звукозапису. Студійне обладнання лінійки MKH було першим у Європі, яке відповідало всім прийнятим на той час стандартам цифрового звукозапису.
Навушники від компанії Sennheiser: найважливіші розробки бренду
Декілька слів слід сказати і про навушники Sennheiser, які досі залишаються еталонними. Бренду вдалося випустити перші у світі навушники динамічного типу у відкритій формі. Сталося це у 1968 році – модель HD 414 була випущена обмеженим тиражем, але згодом виготовлення довелося поставити, як то кажуть, на конвеєр.
На окрему увагу заслуговує і розроблена технологія NoiseGard, за допомогою яких виготовлялися навушники LH 1C. Принцип роботи такої системи – це активна компенсація шуму під час роботи з різним акустичним обладнанням. Навушники було випущено 1988 року.
Увагу преси у 1991 році також привернула випущена модель Orpheus. Ці навушники грунтувалися застосування лампового підсилювача в конструкції. Сама модель ставилася до типу електростатичного устаткування. Професійні експерти в галузі звукового обладнання визнали модель найкращою у світі.
Сучасний асортимент акустичного обладнання Sennheiser
Продукція в нашому каталозі представлена повною мірою та відображає всі напрямки діяльності німецького виробника. Основні товарні категорії мають такий вигляд:- радіомікрофони широкого діапазону дії, що виключають різні перешкоди та втрати сигналу;
- інноваційні вокальні мікрофони для використання на різних концертних заходах – комфортні та легкі у підключенні;
- інструментальні мікрофони для допомоги музикантам на концертах та інших заходах;
- навушники для професійної студійної роботи та для любителів послухати музику в оригінальному "живому" виконанні у відмінній якості звучання;
- автономні акустичні системи – мобільна та досить компактна акустика, що використовується багатьма професійними музикантами.
Продукцію Sennheiser можна купити в інтернет-магазині LuxPRO за доступними цінами та з можливістю швидкої доставки в Україну.



.jpg)






.jpg)
.jpg)





.jpg)





































