Шахраї & Нова Пошта. Реалії сучасного бізнесу по українські!

Дата публікації 01.08.2020.
Шахраї & Нова Пошта. Реалії сучасного бізнесу по українські!
  • Ми – представники компанії LuxPRO. І нещодавно між нами та Новою Поштою виникла дуже вагома прикрість, пов’язана з шахрайством на досить велику суму коштів.

     Але почнемо по порядку

    Одною із складовою роботи сучасного інтернет-магазину полягає у відправленні товару покупцю з подальшим отриманням коштів за нього. 
     
    Відправлення товару – через Нову Пошту.
     
    Отримання коштів – накладений платіж через Нову Пошту. 
     
    Якщо з відправленням товару питання зрозуміле, то з отриманням накладеного платежу є кілька нюансів:
     
    - Отримання коштів можливе: 1) готівкою; 2) на картку особисту чи організації; 3) безготівково на рахунок організації.
     
    І саме тут ми зустрілись з неприємностями.
     
    Тепер знову по порядку.
     
    Є таке поняття, як «Особистий кабінет» Нової пошти. Більшість з вас, скоріш за все, має подібний в своєму телефоні чи комп’ютері. Він є конфіденційним і недоступним для інших користувачів. Всі відправлення вантажів відображаються в ньому і в ньому можна спостерігати повернення коштів за товар. І от, власне, неприємність полягає в тому, що без нашого відома було проведено маніпуляції зі зміною інформації і форми оплати відправлених замовлень. Більше десятка «лівих» карт було підв’язано в наш особистий кабінет без нашаго відома і, відповідно, всі кошти витікали на них. 

    І тут ВАЖЛИВИЙ МОМЕНТ:

    Прив’язування чи зміна банківської карти в системі Нової Пошти можлива, виключно, через письмову заяву на відділенні, через персонального менеджера. І це не є оперативно. До слова кажучі дану функцією ми взагалі не замовляли та ніколи єю не користувались. І більш того, ми не в змозі її убрати, вона входить як обовязковий атрібут кожного користувача, створюючи по факту можливість виводу особистих коштів на інші картки невідомих осіб.
     
    Яким чином більше 10-ти різних карт було заведено в систему за дуже короткий термін остається відкритим питанням та нам не невідомо. 
     
    Вскривши факт шахрайства ми намагались самостійно коригувати номер карти в кабінеті, на отримання готівкою але за кілька хвилин він знову змінювався на номер карти «шахрайський». Більш того змінити пароль і логін в особистому кабінеті, ми також не могли і звернувшись на відділення не зміг це зробити і персональний менеджер, що прямо вказує на злом системи нової пошти і зміна цього програмно.
     
    Нова Пошта не визнає своєї вини в цьому і виключає будь-яку компенсацію.
     
    Ми звертались з офіційною претензією, на що отримали офіційну відповідь, що ТОВ НОВА ПОШТА не має правових підстав для її задоволення та незважаючи на це сподівається на наше порозуміння та плідну співпрацю у подальшому.
     
    Керівництво Нової Пошти відмовляє в особистій зустрічі і будь-якому сприянню в ситуації.
     
    Кіберполіція, яка фактично існує, і до якої ми звернулись зареструвала наше звернення кваліфікувавши кримінальне правопорушення за ст. 190 ч.1 Шахрайство і вже протягом місяця абсолютно нічого не робить,  слідчий що призначений вести досудове – знаходиться на курсах підвищення кваліфікації і жодного разу з нами не спілкувався.

    Ми відкрито говоримо 

    По перше: Про факт шахрайства на Новій Пошті і бездіяльність з боку її представників
     
    По друге: Безкарність шахраїв з боку поліції
     
    По третє: Відсутність будь якого діалогу з нами та можливість отримати компенсації за втрачені кошти
     
    Отже застерігаємо вас, колеги по бізнесу, бізнес-партнери та клієнти, бути обережними працюючи з Новою Поштою, яка своїми діями покриває шахрайскі схеми і ми не виключаємо, що самі ці шахраї є співробітники цієї ж самої компанії, які мають доступ до персональних данних користувачей та можуть використовувати цю інформацію про клієнтів через треті особи з метою одержання неправомірної вигоди.