-
Ми – представники компанії LuxPRO. І нещодавно між нами та Новою Поштою виникла дуже вагома прикрість, пов’язана з шахрайством на досить велику суму коштів.
Але почнемо по порядку
Одною із складовою роботи сучасного інтернет-магазину полягає у відправленні товару покупцю з подальшим отриманням коштів за нього.Відправлення товару – через Нову Пошту.Отримання коштів – накладений платіж через Нову Пошту.Якщо з відправленням товару питання зрозуміле, то з отриманням накладеного платежу є кілька нюансів:- Отримання коштів можливе: 1) готівкою; 2) на картку особисту чи організації; 3) безготівково на рахунок організації.І саме тут ми зустрілись з неприємностями.Тепер знову по порядку.Є таке поняття, як «Особистий кабінет» Нової пошти. Більшість з вас, скоріш за все, має подібний в своєму телефоні чи комп’ютері. Він є конфіденційним і недоступним для інших користувачів. Всі відправлення вантажів відображаються в ньому і в ньому можна спостерігати повернення коштів за товар. І от, власне, неприємність полягає в тому, що без нашого відома було проведено маніпуляції зі зміною інформації і форми оплати відправлених замовлень. Більше десятка «лівих» карт було підв’язано в наш особистий кабінет без нашаго відома і, відповідно, всі кошти витікали на них.І тут ВАЖЛИВИЙ МОМЕНТ:
Прив’язування чи зміна банківської карти в системі Нової Пошти можлива, виключно, через письмову заяву на відділенні, через персонального менеджера. І це не є оперативно. До слова кажучі дану функцією ми взагалі не замовляли та ніколи єю не користувались. І більш того, ми не в змозі її убрати, вона входить як обовязковий атрібут кожного користувача, створюючи по факту можливість виводу особистих коштів на інші картки невідомих осіб.Яким чином більше 10-ти різних карт було заведено в систему за дуже короткий термін остається відкритим питанням та нам не невідомо.Вскривши факт шахрайства ми намагались самостійно коригувати номер карти в кабінеті, на отримання готівкою але за кілька хвилин він знову змінювався на номер карти «шахрайський». Більш того змінити пароль і логін в особистому кабінеті, ми також не могли і звернувшись на відділення не зміг це зробити і персональний менеджер, що прямо вказує на злом системи нової пошти і зміна цього програмно.Нова Пошта не визнає своєї вини в цьому і виключає будь-яку компенсацію.Ми звертались з офіційною претензією, на що отримали офіційну відповідь, що ТОВ НОВА ПОШТА не має правових підстав для її задоволення та незважаючи на це сподівається на наше порозуміння та плідну співпрацю у подальшому.Керівництво Нової Пошти відмовляє в особистій зустрічі і будь-якому сприянню в ситуації.Кіберполіція, яка фактично існує, і до якої ми звернулись зареструвала наше звернення кваліфікувавши кримінальне правопорушення за ст. 190 ч.1 Шахрайство і вже протягом місяця абсолютно нічого не робить, слідчий що призначений вести досудове – знаходиться на курсах підвищення кваліфікації і жодного разу з нами не спілкувався.Ми відкрито говоримо
По перше: Про факт шахрайства на Новій Пошті і бездіяльність з боку її представниківПо друге: Безкарність шахраїв з боку поліціїПо третє: Відсутність будь якого діалогу з нами та можливість отримати компенсації за втрачені коштиОтже застерігаємо вас, колеги по бізнесу, бізнес-партнери та клієнти, бути обережними працюючи з Новою Поштою, яка своїми діями покриває шахрайскі схеми і ми не виключаємо, що самі ці шахраї є співробітники цієї ж самої компанії, які мають доступ до персональних данних користувачей та можуть використовувати цю інформацію про клієнтів через треті особи з метою одержання неправомірної вигоди.
Шахраї & Нова Пошта. Реалії сучасного бізнесу по українські!
Дата публікації 01.08.2020.
Про нас
Як ми працюємо