Enya

Головною метою Enya вважає виробництво доступних за ціною інструментів, «які добре зроблені і відмінно звучать», і компанія успішно досягає цієї мети з кожною новою моделлю гітари.

Асортимент продукції Enya: коротка характеристика, особливості

Музичні інструменти, випущені під брендом Enya, мають такі характерні риси:

  1. Матеріалами для виробництва є як натуральна деревина, так і штучні матеріали, які забезпечують стабільну якість звучання гітари протягом багатьох років експлуатації.
  2. Наявність різних цінових категорій робить продукцію Enya доступною для гітаристів-початківців і привабливою для професіоналів – кожен музикант зможе знайти в асортименті компанії інструмент, що найбільш підходить йому за всіма параметрами.
  3. Різний дизайн гітар також сприяє популярності продуктів Enya - класичний, футуристичний і т.д., а різноманітність кольорів, розмірів та матеріалів дозволяє будь-якому гітаристу підібрати оптимальний варіант інструменту.
  4. Використання унікальної запатентованої технології Enya AcousticPlus у брендових електрогітарах дозволило музикантам додавати звукові ефекти без приєднання зовнішніх пристроїв – система вбудована у корпус інструменту та керується за допомогою кількох непомітних кнопок.

Небагато відомостей про бренд

Виробництво гітар бренду Enya перенесено до Китаю, що суттєво знизило вартість продукції, але при цьому постійний та ретельний контроль з боку головного офісу сприяв збереженню легендарної якості виготовлення інструментів.

Інструменти Enya виготовлені з HPL, вуглецевого волокна, твердого дерева, такого як червоне дерево, гавайський коа і т.д., тому мають прекрасне звучання і довговічність. Якість матеріалів і технології складання також суворо контролюються провідними фахівцями компанії, крім того – впровадження інноваційних методів перевірки дозволило практично усунути навіть найменші недоліки.

Enya встановила нові стандарти для комфортної гри на гітарах та укулелі, гармонійне поєднання традиційності та сучасності у виробництві вважається одним із пріоритетних напрямків розвитку компанії.