SCREENVISION

Реклама в кінотеатрах стає невід'ємною частиною медіа

Фільми відрізняються один від одного. Вони створюють міцне спогад, до якого може доторкнутися кожен. На думку Screenvision Media, менталітет кіноглядача сприйнятливий, чуйний, залучений і щасливий. Завдяки своїм настроєм, а також захоплюючого і розважального прешоу перед початком фільму, кінематограф збільшує рівень рекламного обхвату. Люди не тільки бачать рекламу в кінотеатрі, але і запам'ятовують її.

Screenvision Media - компанія, що займається рекламою в кінотеатрах та розповсюдженням фільмів у США.

Рекламна мережа кінотеатру Screenvision Media включає понад 15 000 екранів, понад 2400 кінотеатрів та 335 університетів у кожному штаті та 93% від певних ринкових територій США, і через цю мережу щороку доставляє понад 500 мільйонів споживчих контактів. Штаб-квартира Screenvision розташована у Нью-Йорку. Компанія Screenvision надає екранну рекламу, рекламні акції у вестибюлі та інтегровані маркетингові програми. Офіси знаходяться в Нью-Йорку, Чикаго, Детройті та Лос-Анджелесі. Підрозділ Screenvision Direct компанії має 6 регіональних офісів та місцевих торгових представників по всій країні. Джон Партілла став генеральним директором у жовтні 2015 року. У Screenvision працює 350 співробітників, а річний прибуток становить 250 мільйонів доларів.

Screenvision представляє понад 155 театральних експонентів, у тому числі 17 із 25 провідних компаній-експонентів. Крім продажу реклами в кінотеатрах та управління ЗМІ, компанія надає послуги виробництва, висока роздільна здатність цифрову мережу установку та управління, цифрові розваги попереднє виробництво, послуги альтернативного контенту. та інші супутні товари та послуги.