EBS

Про бренд EBS

25 років тому в пошуках ідеального звуку два молодих музиканта - Бо Енгберг і Матс Крістофферссон, заснували те, що сьогодні є успішним підприємством шведського експорту, міжнародний бренд якісної продукції і мрія басистів - EBS Sweden AB!

Бо Енгберг народився в 1956 році в Стокгольмі, але виріс в передмісті Соллентюна. У нього були хороші вокальні дані, які дозволили йому вступити в Музичну Школу Адольфа Фредріка. Він почав грати на бас-гітарі в групах. Також любив возитися з якою-небудь електронікою. У 1979 році Бо Енгберг відкрив підприємство дрібної електроніки Efekt Elektronik, яка створила гітарний підсилювач Halkan. Це був 60-ти ватний гітарний комбопідсилювач з пристроєм шести пружинної реверберацией Акутронікс.

Матс Крістофферссон народився в 1965 році в Римба, в 60 кілометрах від Стокгольма. З дев'яти років він стукав на барабанах, з десяти грав на бас-гітарі. У той час і почалася його любов до електроніки. Об одинадцятій він підробляв у місцевій компанії електроніки. А пізніше почав розробку модульного синтезатора і різних пристроїв спецефектів для своєї бас-гітари.

Бо - екстраверт і балакуча особистість. Володіє великими знаннями в галузі електроніки, встановлює зв'язки з художниками, дистриб'юторами і потенційними співробітниками. Справжній підприємець! Матс - спокійний хлопець. Часто виглядає так, ніби зайнятий вирішенням технічних або електронних питань. У 1985 році вони зустрілися в Стокгольмі і стали однією командою!

Компанія Efekt Elektronik мала деякий успіх у виробництві приладів для домашніх студій - reverbs, gate / expanders, compressor / limiters та іншого. Це було в розпал епохи Portastudio, а Reverbsystem-9 - побічний продукт з гітарних підсилювачів - зробив Portastudio народним улюбленцем. Щоб заробити на життя, Efekt Elektronik також встановлюють кабелю і звукові системи в різних концертних залах, студіях звукозапису, радіостанціях, конференц-залах і так далі.

Енгберг і Крістофферссон хотіли більшого - створити кращі бас-підсилювачі в світі.

Багато музикантів, включаючи двох розробників і найбільш затребуваних в той час сесійних музикантів Швеції - Стефана Броланда і Кофі Бентсі-Енчіла, тестували прототипи. Щоб зробити продукт, який візуально зробить більше враження в порівнянні з конкурентами, в 1987 році розпочалася співпраця з дизайнером Ніколасом Френком, тоді ще випускником коледжу, а сьогодні - провідним дизайнером в індустріальному світі.

Але перш, ніж їх мрії стали реальністю, Бо вступив до лав нічних водіїв таксі.

Після довгих місяців, проведених за креслярської дошкою, в травні 1988 року перший EBS-1 (Efekt Bass System) передпідсилювач побачив світло. Енгберг і Крістофферссон відвідали виставку Frankfurt Musik Messe. Вони виходили все, показуючи попередні EBS-1.

Одним з зацікавилися став ексцентричний джентльмен у величезній капелюсі ковбоя, американець Гершель Бланкеншіп, - співробітник єдиної компанії в Голлівуді, що займається монтажем і продажем сучасних електронних стелажних систем для кращих музикантів на Західному Березі. Бланкеншіп зумів продати перші три EBS-1 на зовнішній підсилювач деяким зі своїх знаменитих клієнтів: басиста Flea (з Red Hot Chili Peppers), Джиммі Ерлу (Chick Corea Group) і Біллі Толботом (Neil Young & Crazy Horse). Непогано для пристрою, спроектованого і зібраного двома невідомими хлопцями зі Стокгольма.

«Джиммі був настільки вражений, що сам оплатив студійну фотозйомку і сам позував з підсилювачем від EBS. А ще він дозволив нам використовувати ці фотографії для реклами », - згадує Бо Енгберг.

Але покупка продукції трьома відомими людьми не принесла EBS негайного успіху. Efekt Elektronik AB продовжив виробляти і продавати обладнання для домашніх студій, встановлювати акустичні системи й продавати компоненти інших виробників. Бо все ще водив по ночах таксі. І створювати кращі бас установки в світі - залишалося мрією.

Але як тільки музиканти заговорили про новий шведському бас-зовнішній підсилювач, EBS наважився дати рекламне оголошення в шведської торгової пресі, в єдиному на той час журналі, - Musiker Magasinet (Музичний журнал)!

У 1990 році EBS провели роуд-шоу по шведським музичним магазинам, де бас - гітарист Кофі Бентсі-Есчіл продемонстрував підсилювачі. Предусилитель був доповнений підсилювачем і кабінетом. EBS також заручилися підтримкою відомих музикантів як ендорсером. Одним з перших був Джон Левен з «Європи», якому належав хіт номер один в США - композиція «The Final Countdown». Інший - шведський видатний бас-гітарист Йонас Хеллборг, який в той час зробив міжнародний прорив і як соліст, і в складі групи гітариста Джона Маклафліна.

Все більше число професійних басистів купували для себе EBS-1 попередні. Метс і Бо вже займалися розробкою супровідних підсилювачів потужності і відповідних акустичних систем. У тому ж році був запущений перший підсилювач потужності EPS-600, а також перші 1x15 або 4x10 + твітер конфігурації. Перші педалі ефекту OctaBass були випущені в 1993 році, педалі ефекту octave, які все ще отримують найкращі відгуки в оглядах, в той час як галузева преса тільки відчуває подібну продукцію. Перший комбінований підсилювач, також був запущений у виробництво на початку 1993 року. Він був названий Taurus 240 - сучасний дизайн, спрямований на професіоналів, які потребують комбо підсилювачі з великою кількістю функцій - створений стати кращим. Три роки по тому з'явилися перші лампові підсилювачі від EBS, а також перший окремий підсилювач звукової головки Fafner - названий на честь дракона в скандинавської міфології. Він має 600 Вт ефект, що дозволило йому стати успішним учасником у важкій гонці лампових підсилювачів.

У 1993 році EBS відмовилася від установки і роздрібного продажу, вирішивши докласти всіх зусиль на створення доступних відмінних підсилювачів для бас-гітар.

У 1994 році EBS запустили лінію басових струн «Nordic Light». Вони були розроблені у співпраці з бас - гітаристом Яном-Олофом Страндберг. У той же час, людина з EBS в США - Том Дрейбелбіс, допоміг організувати виробництво в American Winding Company. З більшою масою ядра і більш тугий обмоткою, струна мала більший тембр, продовжуючи звучати довше і краще. Багато бас - гітаристи це оцінили і струни від EBS «Nordic Light» тепер мають репутацію високоякісного бренду.

Компанія EBS не має власного виробництва. Офіс в СОЛНА, на північ від Стокгольма, - це адміністрація, проектно-конструкторське бюро, відділ маркетингу, продажів, логістики, а також відділ по контролю за якістю та обслуговуванням. Виробництво акустичних систем і склад знаходиться за межами Гетеборга. Виробництво підсилювачів і струн в Сполучених Штатах Америки і в Азії.

До цього дня EBS спеціалізується виключно на бас-гітарах. Дистриб'ютори EBS більш ніж в 30 країнах світу.

Основні товарні категорії фірми EBS

Інтернет-магазин LuxPRO пропонує купити надійну модель акустики і інструментів від даного бренду, які представлені в широкому асортименті і за цінами на демократичному рівні. Основні товарні категорії представлені в наступному списку: