Triangle

Історія діяльності компанії Triangle

З моменту своєї появи на ринку в 1981 році компанія Triangle прагнула розвивати власне виробництво компонентів для створення акустичних систем, щоб максимально використовувати технічні нововведення при створенні самобутньої як з акустичної, так і з естетичної точки зору продукції.

З наміром випускати безкомпромісну в музичному плані продукцію Рено де Верньет, засновник та ідейний натхненник Triangle, оточив себе групою професіоналів, які поділяють її філософію і пристрасть. Органічно вибудувана ним ланцюжок "людина-продукція-єдність" дозволила компанії Triangle стати самобутньою торговою маркою, здатної пережити швидкоплинність моди і зайняти своє обране місце на ринку висококласного Hi-Fi. І це не дивно, адже на Triangle створюють акустику для музики, а музика - вічна.

Пильна увага світової преси до продукції фірми є свідченням визнання виняткової якості творінь Triangle. В середині 1990-х спочатку англійські журнали "What Hi-Fi" і "Hi-Fi Choice" присудили дуже високі оцінки акустичних систем компанії - колонки Triangle Zephyr отримали 5 зірок в журналі "What Hi-Fi", Triangle Antal - приз "Best Buy "2001 року в журналі" Hi-Fi Choice ".

Потім з'явилися блискучі тести в американських "Absolute Sound" і "Stereophile", причому останній в свої "Рекомендовані компоненти" поставив 4 моделі, в т. Ч. Відносно недорога колонка Triangle Celius потрапила в клас "А", а колонка "Titus" потрапила в десятку кращий колонок 2002 года! Ні чого не змінилося і в наступні роки. Так, наприклад, в 2005 році журнал "Stereophile" помістив колонки Triangle Magellan, Triangle Magellan Concerto в "Рекомендовані компоненти" клас "А".

Основні характеристики асортименту продукції Triangle

Інтернет-магазин LuxPRO радить українським покупцям детально ознайомитися з асортиментом продукції бренду. Саме в даному каталозі можна знайти надійне рішення для конкретних цілей звукової обробки, відтворення якісного звуку.
 
Основні товарні категорії Triangle, представлені в каталозі: